:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


#SetiaHujungNyawa

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo .. Haaa, sweet gila bila tengok cerita Setia Hujung Nyawa . Tapi saya cuma sempat tengok episod yang awal dan yang akhir ... Maksudnya saya cuma sempat tengok beberapa episod awal danya episod yang last sekali pada hari ni kan ? Hahaha , yang menarik perhatian saya ialah LEE MIN HO. BL kan tengok yang last sekali memang sweet , sebab El kan minat Lee Min ho *Betul ke ? saya tak tahu sangat pasal cerita ni*. Haha , Zain pulak nak tiru Love macam Min Ho ..Haha ,, Memang sweet .. Saya sukakan cerita ni . Part tu paling best bagi saya sebagai seorang Kpoppers ...*Betul ke gambar Min Ho yang episod terakhir tuu* . Bagi yang peminat setia cerita nii , bagitau ehh kalu ada salah . Hehe . :D .Kbaii :)
:)