:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Super Junior :)

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo . Sebenanrnya , tak ada apa-pap pun pasal entri nii .. cuma saya nak cerita pasal bias saya ..Bagi yang tak suka , tak payahlah baca . Bukannya apa , takut yang tak suka tu ..tak nak baca tak apa-apa . Hehe . Saya ni memang seorang ElF sejati ..*Kononnya*. Bias yang paling saya admire ialah Eunhyuk .. Dia adalah pertama dan yang terakhir .. HEHE . Ada lagi bias saya tapi bukan dalam Super Junior . Yang dalam Super Junior cuma ada tiga sahaja iaitu Eunhyuk , Sungmin dan Donghae. Bias yang lain ialah JR(Nu'est) , Gong Chan(B1A4) . Tu jee .. ni macam bagaikan diri saya yang lain . Bukan setakat minat KPOP jee , tapi saya juga meminati ANIME*Kartun Jepun* . HEHE . Ni adalah pasal diri saya jugaklah , lebih kurang macam tulah . :) Saya dah tak ada idea untuk menulis lagi . Kalau camtu , BYE :D :) Assalamualaikum . ^-^
Comel kan ?? Hihi :D
Ini adalah antara Anime yang paling saya minat *-* :)