:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Contest KPOP LOVERS


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo ... Saya nak join satu segmen nii ... Saya memang peminat korea ..Saya mula meminati Kpop semenjak sepupu saya kenalkan saya dengan lagu MR.SIMPLE dari Super Junior .. Masa tuu akhir tahun 2011 rasanya ..Lagu MR.SIMPLE lah yang membuatkan saya jatuh cinta dengan KPOP nii .. Kebetulan pula , kawan sekelas saya juga ada yang minat K-POP .. So, memang gembira lah .. Dlm bulan November seingat saya laa ..saya mula meminati KPOP . Masa tuu , saya tak tahu lagi tuu Korea .. Masa mula-mula tuu saya ada dengar lagu NOBODY dari Wonder Girls . . Saya nyanyi aje lagu tuu tapi saya tak tahu pun lagu tu lagu apa .. *Masa tuu ikut zaman jee .. org nyanyi tuu kita pun nyanyi ajelaa .. . Saya taklah berapa suka sangat dengan Gangnam Style tapi saya memang peminat setia K-POP , tapi saya lebih tumpukan pada SUPER JUNIOR !!! Oh ya , sape-sape yang nak join tuu - TEKAN SINI UNTUK JOIN . Tekanlah yee .. Gambar artis KPOP yang saya minat ialah ...
SUPER JUNIOR :)
EUNHYUK(SUPER JUNIOR) Idol dlm SUPER JUNIOR :D Saya nak tag : YOU. YOU