:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


FEBRUARI

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo .. Haa , buat entry lagi . Takpe .. saja-saja sebab bosan .. Haha . Padahal , kerja sekolah dah berbukit-bukit tapi sempat lagi buat entri . ok , dah ! kita akan sambung balik topik kita iaitu FEBRUARI . Ada apa dengan bulan Februari . Haa , bulan Februari adalah bulan hari jadi saya . Yeay ,, sesiapa nak bagi hadiah dekat saya . Hahaha ,, saja-saja jee gurau , tapi kalau ada yang nak bagi tuu dipersilakanlah !! HEHEHE . Sebenarnya , takde apa-apa pun yang menarik pun pasal entri ni , cuma saya nak share pasal bulan hari jadi saya . :) Oklah , sampai disini saja cerita saya . BYE :D
Saya suka diorang ni !! Hensem and cute :) Cute Lee Hyuk Jae .