:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Waaa ,, Kerja Sekolah :'(

Assalamualaikum , Annyeonghaseyo dan Konichiwa . Kerja sekolah saya begitu banyak dan cuti pun hanyalah empat hari ..JUST FOUR DAYS !! . Tapi kan korang cuti berapa hari , ada orang yang cuti seminggu kan ?? Tak tahulah , saya dengar ada orang bagitau saya ada yang cuti seminggu . Kerja sekolah bertimbun nanti sampur dengan tuisyen pulakk ~~ Waaa ,, so sad .. tapi , kalau nak berjaya inilah caranya kan ??? Oklah , sampai disini saja cerita saya , saya nak tengok video Lee Hyuk Jae pulak~~~~~~Kbaiii~~~:)