:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Segmen: Fanclub by Le Belieber

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo .. Hari nak join satu segmen .. marilah join ramai-ramai .Siapa yang nak join sila TEKAN SINI.Saya dah lama tak join segmen .*Betul ke ?* . Okay ,, sekarang kita straight to the point iaitu kenapa saya minat sangat dengan artis yang saya sukalah . Memandangkan saya seorang peminat KPOP so , saya akan cerita pasal Kpoplah yee~~ . Saya paling minat sampai giler adalah Super Junior .. sebab saya suka adalah sebab semua ahli kumpulan Super Junior Hensem-hensemlah gituu .. Lagu-lagu diorang sangat FANTASTIC ! . Bias yang paling saya suka pun ada dlm Super Junior . Lagu yang paling suka adalah Sexy,Free&Single . Sebenarnya , banyak lagi lagu mereka yang saya suka . Lagu pertama yang membuatkan saya meminati Super Junior adalah Mr.Simple . Part yang paling best .. TAKDE , SEBAB SEMUANYA SANGAT-SANGAT BEST SAMPAI NAIK GILER . Nak tengok tak gambar diorang tak ?? Taknak tak payah tengok .
Cute Guys ...
Nii , Super Junior M okay . Hahaha ,, Untuk pengetahuan koranglah ,, yang tak minat pun tak apa . Super Junior ni artis senior tau .. Mereka dah lama menyanyi ..start 2005 lagii . Artis junior bolehlah dikatakan EXO lah kott . Oklah , sampai disini saja dulu cerita saya . Bagi yang belum join , joinlah cepat-cepat yee . Oh ya :)boleh tak korang like fanpage saya ,, bagi yang ada Facebook laa k ? Nii link dia , KLIK SINI UNTUK LIKE MY FANPAGE . Thanks .