:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Segmen :" My Best OTP" by Ween

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo ... Hari ni saya nak join satu segmen ni ..TEKAN SINI UNTUK JOIN. Joinlah yee .Saya tak tahulah macam mana nak mulakan cerita saya .. tapi memandangkan saya ni peminat Super Junior ..*Peminat tegar tuu .. chewaahh .. memang bangga tau* .Best OTP saya ialah EUNHAE . (EUNHYUK DAN DONGHAE) . Saya memang suka sangat dengan diorang disebabkan mereka banyak gambar yang cute2 . Entah kenapa , bila saya tengok gambar dan video diorang yang lucu dan menarik .. saya rasa sangat terhibur ..SAMPAI BILA-BILA PUN SAYA AKAN JADI PEMINAT DIORANG !! :D . Bila saya tengok jee diorang punya video saya tegelak seorang dalam bilik .. *Macam orang gila*.Kalau bukak FB jee mesti saya pergi ke fanpage Eunhyuk .. Sebab diorang ada banyak gambar EunHae .. * tapi saya akan memilih pak cik Google sebagai destinasi saya mencari gambar EunHae . Boleh dikatakan mereka adalah segala-galanya bagi saya ..Chehh ,, ayat jiwang tuu .*ye ke?* . Ada jugaklah sekali tuu tapi saya tak ingat bila .. masa tuu rasanya kat sekolah .. cg tengah ajar tapi saya terbayang-bayang wajah EunHae saja .. Ada sekali tuu , saya senyum sorang2 sebab ingat moment yang cute EunHae . Mujurlah takde sesiapa yang nampak .. Kalau ada yang nampak tuu ,, mungkin diorang diamkan saja . Oklah , saya dah takde cerita lagi .. Dah cerita semua dah ...*rasanyalah*
Comel kan diorang ?? Bagi saya ,, comel sangat !!!! :) . Oh ya , saya nak tag : YOU, You,YOU. P/S : SORRYLAH EH , KLAU AYAT TU TAK MENARIK . :) SAYA DAH BUAT YANG TERBAIK . KAMSAHAMNIDA :)