:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Segmen Siapa Bias Saya ?

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo .. Saya nak join satu segmen nii ..Marilah join lah ye ...Kalau segmen yang macam nii , memang memikatlah ..Hehe Siapkah bias saya ?? Mari kita tengok ..
  • Eunhyuk ( Hatiku cair bila tengok muka dia )
  • Gong Chan ( Maknae yang comel )
  • JR ( Hensem kan )
  • Dong Ho ( Maknae yang sangat kiut-miut .)
  • Zelo (  Kool kan ??
  • Sungmin (Muka yang comel dan bagi  saya Sugmin ni tembam)
  • CNU ( Haha ,, cutenya ..)
  • Kevin ( Woohoo...muka dia macam Dong Ho jee )
  • Siwan ( ZE:A) Comel kan ??
  • HyunSeung ( Whoaa , :D)
Okalah , bye :) Oh ya , sape..sape nak join .. Tekan Sini Untuk Join . Satu lagi , saya nak tag sape-sape jee yang baca entri nii , sebab saya tak tahu nak tag sape . :) Ok . Thanks .