:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Review Blog Peserta Segmen : BFF By Arysha PART 1

Annyeonghaseyo dan Assalamualaikum semua :) Hari ni saya nak review tiga org peserta segmen BFF By Arysha . Hehe . Sorry , kalau saya cuma review tiga org jee  . Yang lain , saya akan sambung di entri yang lain . Jangan risau . ^^ Korang jangan pulak tersinggung dengan pendapat saya tentang blog korang tau ~~ Saya cuma beri pendapat  saja . Lagipun , saya masih memerlukan tunjuk ajar dari para blogger semua . Koranglah kawan saya dalam dunia blog ni . Hehe . Jadi , sila maafkan saya kalau saya ada buat kesalahan masa saya review blog korang :D  Ok , jum kita start ! :D


Klik Gambar tu untuk ke blog Blogger ni ^^


Blog Cantik .
Kaler pun cantik . Header pun bagus . :)

Takde masalah apa-apa pun .

Loading pun cepat .

Bagi saya , blog awak pun kemas . Tak serabut :)



Klik Gambar tu untuk ke Blog Blogger ni ^^


Blog OK jee . ^^
Blog awak ada header kan ? Kalau ada , kenapa tak keluar ehh ? Saya tak tahu laa masalah internet saya yang  slow ke . 

Warna biru comel . Saya suka ^^ Hehe .

Loding biasa-biasa jee .

Tu saja komen saya . Hehe .


Klik  Gambar untuk ke Blog Blogger ni . ^^
Blog OK jee . 
Loading pun biasa-biasa jugak ^^

Bagi saya , blog ni takde apa-apa masalah apa-apa pon .

Perfect ! :D *Blog yang lain pun sama jugak*

Ok  Itu saja . Maaf laa kalau saya ada silap . Saya cuma bagi pendapat ajee . Kalao boleh ,korang bagi pendapat tentang blog saya jugak . Yelah , saya pun tak sempurna jugak . Byee semua . Yang lain saya sambung pada hari lain okey ? :D Byeee !!! XOXO ^^