:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Maaf ! ^^


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo ! Hai ...rasa macam dah lama tak update ..Act , saya ni bukannya tak aktif dlm blogging . Cuma , kadang-2 saya tak tahu nak update apa kat blog ni . Saya selalu online . So , jangan risau . Hehe ^^  

Sebenarnya entri kali ni saya nak bagitau sepatutnya hari Sabtu ni segmen saya dah tamat dan saya juga ingin umumkan pemenang pada hari tu tapi saya ada sedikit masalh yang tak dapat dielakkan . Jadi , saya akan umumkan pemenang pada hari Ahad atau Isnin . Maaf sesangat okey ? :)  Yeah , saya tengok pun peserta tak ramai . So , takpelah lewat sikit pun kan . Sama saja dengan segmen sebelum ni yang ta dapat sambutan . Hehe . Tapi , takpelah kan ? Hehe . ^^ Oh ya , nak tanya kalau saya ada buat GA korang nak join tak ? Kalau nak join , saya akan buat GA tuu , sebab saya teringin sangat nak buat GA . Saya kan tak pernah buat GA apa-apa pun . 


Hadiah mungkin tak menarik sangat . Just , biasa-biasa jee . Ingat , saya pun nak bagi hadiah jugak ^^ Barangan pos laa kan ..Hadiahnya girly sikit laa .. Saya tak tahulaa korang suka ke tidak . Barang tu saya dah order cuma tak sampai lagi jee .. Insyaallah , saya akan jadikan barang tu sebagai hadiah utama untuk GA kali ni . 


Haa , sekarang ni saya nak cari sponsor yang hanya sponsor barang pos sahaja . Tak kiralah Boomark ke Notebook ke . Tak kisah pon . Lepastu ,  syarat pulak kenalah padan dengan apa yang korang sponsor okey ? :) Jangan sponsor sikit jee syarat punyalah banyak okey ? Kalau boleh tak nak banyak sangat sponsor . Tapi saya nak ada barangan pos lah okey ? Barangan Pos Sahaja !!!! 


Sekian , terima kasih . Alert ya , semua peserta . Pastikan korang tahu okay , sebab saya dah buat entry . Oh ya , pemilihan pemenang   berdasarkan Random okeh ?  Sebab saya tak reti nak pilih pemenang berdasarkan Entry ! Semuanya bagus dan menarik  . Adil kan ? :) Hehe .  Sekali lagi , saya minta maaf :\ Hmm , apa-apa pun selamat bercuti . !  Byee ...