:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Mood Baik + Mood Buruk


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo semua ! Hmm , kelmarin saya betul-betul BAD MOOD . Tak tahu kenapa . Mungkin masalah yang dihadapi oleh saya kott . Sekarang ni , saya dah okey . Mood saya sekarang ni Baik + Buruk .  Why ? Sebab selama seminggu ni saya ada kelas tambahan . Tapi ..seminggu ajee ..seminggu lagi saya akan bercuti dan sepenuhnya untuk Blog dan Facebook :) Yeahh ! Hmm , Oklah . Saya tak boleh taip dengan lebih panjang lagi ...Hari dah nak hujan nii ... Tak boleh online .. Nak buat kerja pulak :) Insyaallah , malam ni saya update lagii ... ) Byee see u ollss ! :D 

P/S : Saya ada tengok entry  ni http://dunianuranisamar.blogspot.com/2013/05/pemenang-first-giveaway-by-nuranis-amar.html . Saya ada tersenarai tapi saya belum inform lagi dekat sponsor . Insyaallah , saya akan update pasal ni . Sape-sape yang ada join tuu , korang boleh tengok korang ada menang atau tak ..Kalau korang joinlaa ..Alhamdulillah saya menang Bookmark . Harap-2 betullaaa tu link blog saya . Haha . Cam tak caye jee . :D Sebab tak pernah menang hadiah cam ni . Paling banyak pun..saya menang Topup jee :D