:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Pemenang Segmen BFF By Arysha


Hai semua ! Maaflaa , saya tak dapat online selama sehari setengah . Haha . Ok , saya sekarang nak umumkan pemenang - pemenang segmen BFF By Arysha . Ada peserta yang dapat dua hadiah sebab peserta tak cukup . Hmm ... . Bertuahlah siapa yang dapat dua hadiah tu kan .  Apa-apa pun , korang mesti nak tahu jugak siapa pemenangnya kan ? Muahaha . Pemenangnya ialah :

HeadeFooter
Dan                                                                


Curso


Dan

Topup

Dan
SPONSOR : Maaf , buat masa ni sponsor Topup tak boleh dihubungi :( Harap maaf . 
Banner

Dan



Review Blog

Dan


Notebook
Dan

Ok , itu saja . Ouh , bagi pemenang Topup . Saya tak tahu kenapa saya tak boleh nak bukak page sponsor tuh  . Saya tak boleh bagi message . Hmm ..Saya pun tak tahu . Yang tu saya tak tahu okey , jadi jangan salahkan saya sebab saya dah try bagitahu dia cuma tak boleh . Bila nak bukak page diye jee mesti tak boleh :(  Hmm , yang lain korang bolehlah hubungi sponsor masing-masing . Kalau korang tak tuntut hadiah tuu daripada sponsor korang sponsor boleh ambil balik barang diorang ataupun diserahkan kepada peserta  lain . Terpulang pada sponsor yee . Bagi review blog oleh saya nanti saya akan review . Hehe . Segala kesulitan adalah luar daripada jangkaan saya . Maaf . :\  Baiklah , itu saja . Terima kasih . Bye ! <3