:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Segmen : BFF by Arysha *TAMAT*


TAMAT ! 

Pemenang akan diumumkan pada jam 3 ptg ! Harap maklum ! 

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo ! Saya ada buat segmen ni ! Siapa nak join angkat tangan . Hehe . Gurau jee -,- Ok , malam ni saya akan lancarkan .. Boleh dikira mini segmen jugak kot . Hadiah dia sikit jee . Tak gempak tapi harap-harap ada yang join . Supportlah saya okay . Kali ni , semua   orang  boleh join . Okay , jadi saya harap segmen ni ramai yang join ! Ok , jom kita tengok syarat-syaratnya .

Syarat-syarat :


  1. Follow Blog INI *Wajib* New
  2. Like fanpage INI *Wajib* New
  3. Follow twitter INI *Wajib* New
  4. Follow blog INI *Wajib*
  5. Like Fanpage INI *Wajib*
  6. Follow twitter INI *Wajib*
  7. Klik  INI , INI  , INI dan INI  *Wajib* Tunggu sampai habis loading 
  8. Follow blog INI *Wajib*
  9. Like fanpage INI *Wajib*
  10. Like page INI *Wajib* New Sponsor 
  11. Like link contest INI dan INI *Wajib* New Sponso
  12. Warganegara MALAYSIA sahaja yang boleh join !! 
Cara-cara nak join :


  1. Buat Entry bertajuk " Segmen : BFF by Arysha"
  2. Letak banner hodoh tu kat entri korang lepastu baclinkkan ke entri ni semula .
  3. Dalam entri tu , korang mesti tulis ciri-ciri kawan baik korang yang paling korang suka  dan korang juga harus tulis satu wishes atau Quote yang ditujukan untuk BFF korang . Nak letak gambar pun takpe . *Kalau tak ditujukan untuk BFF korang pun takpe , yang penting ke kawan korang*
  4. Lepas siap , tinggalkan link entri di kotak komen bukan Di CBOX !!!
  5. Korang mesti tag dua orang blogger . Satu pun takpe 
Hadiah-Hadiah :


  1. Header + Footer Dua Pemenang
  2. Cursor Tiga Pemenang
  3. Topup  RM 5 Dua Pemenang
  4. Banner Tiga Pemenang
  5. Review Blog Tiga Pemenang 
  6. Semua Peserta akan direview oleh Arysha :)
  7.  Notebook Dua Pemenang 


Cara Pemilihan Pemenang :
  1. Random.Org

Hah , macam mana ok tak ? Hehe , sorry kalau susah sangat . Hadiah pun biasa-biasa saja tapi saya berharap sangat-sangat korang dapat join . Saya sangat berterima kasih pada korang yang sudi join . Semoga tuhan memudahkan Segmen atau GA korang juga :) .  Ouh , untuk makluman semua syarat sponsor sudah termasuk dengan syarat utama kat atas tu . Semua sudah termasuk ok .  Mungkin sponsor akan bertambah . Kalau korang tak jujur dalam melakukan syarat-syarat yang saya letak , dosa tau .Kepada para peserta tolong alert ya sebab kalau ada syarat baru takkan nak bagitau satu-satu kan ?  Jadi , sila ke blog saya setiap satu kali seminggu sekali supaya dapat tengok perkembagan terbaru . Hehe :) Maaflah , kalau syarat banyak sangat . :) Nanti , korang juga boleh blogwalking apabila senarai peserta sudah dikeluarkan . Harap maklum dan ramai yang join !! :) Byee . Selamat bersegmen . ! Saya akan sentiasa update senarai peserta hari ke hari . Insyaallah .






  UPDATE ABOUT THIS SEGMEN :)

Tarikh Telah Pun Berubah , Akan Tamat Pada 1 Jun 2013 !!

Sila Scroll Ke Bawah Untuk Entri Yang Baru !!