:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Cuti Sekolah Dah Bermula :)

*Ignore This Picture*

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo ! Korang suka tak cuti sekolah dah mula ? Mesti laa korang suka kan ? Haha . Saya pun cuka jugak~~ Tapi seminggu ni kena pergi kelas tambahan . Uwaaa ~~ :'( Tapi semua ni demi kejayaan . Saya akan buat yang terbaik ! Doakan  saya para bloggers semua :D  Lepas seminggu hadiri kelas tambahan , saya boleh bercuti lagi seminggu . Haha . Tak rugi ponn ~~ Biarpun orang lain cuti Two Week ~~ But I Don't Care . Muahaha . :D Korang semua pun sentiasalah kunjungi blog saya yang tak berapa canti ni kan ? Followlah sekali dan tinggalkan jejak kat Cbox . Hehe :D Ok , cakap paal cuti sekolah . Apa rancangang korang erkk sempena cuti nih ? Komenlaa sikit ~~ Tak nak komen pun takpa :) Seperti yang dikatakan saya ada kelas tambahan dan seminggu lagi semuanya masa untuk berblogging ~~ Haha . Kejamnya aku ni . Oklah , saya rasa entri untuk malam ni tak perlu panjang-panjang . Hehe . Sekadar untuk meriahkan sikit blog saya ni :) Semoga ramail lagi readers yang nak baca entri saya ni ~~ Hehe . Byee . Jumpa lagi . See ya ! Annyeonghi gaseyo ! :D Muahhh ;) ^^