:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Pemenang Segmen : Siapakah TOP 5 Bias Saya by Arysha

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo .... Hari ni saya nak umumkan siapakah pemenang bagi segmen ni ..Mula-mula mesti korang persan kan hadiahnya berkurang kan ? Hadiahnya berkurang sebab takde yang nak join ..Hmm , takpelah ,lain kali saya buat segmen yang membolehkan semua orang join ~~ Oklah , jom kita tengok siapa pemenangnya !
Senarai Pemenang
Cursor Nama
dan

Button Top

Topup 
dan 

Ermm , itu sajalah pemenangnya ..Ouh , nak beritahu bagi korang yang menang Hadiah Cursor Nama dan Button Top , Sila ke blog ni okay ?- Inspirit's Baby - Korang kenalah tuntut hadiah tuu kat blog tu , sebab dia sponsor hadiah tuu .. Ouh , bagi yang menang Topup tuu , korang kena pergi ke blog ni okay  -Ari Shawol- atau ke FB dia saja -SINI- . Hurmm , sedih rasanya takde org yang join tapi takpelah nanti  saya cuba buat Giveaway pulak  .  :) Hehe :) . Oklah , bye . Kalau ada pertanyaan sila beritahu saya dkat Cbox atau dekat comment okay ?