:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Melaawat Kawan Yang Baru Kehilangan :)

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo ! . Hari ni , saya nak cerita pasal kawan saya yang baru saja kehilangan seorang ayah . Saya dan beberapa orang kawan tadi baru je melawat dia tadi . Saya cukup kasihankan kawan saya ni . Apa-apa pun saya berharap selepas ni , dia lebih bahagia . Insyaallah . Saya harap sesape yang baca entri ni , bolehlah sedekahkan Al-Fatihah kepada si mati . Erm , kalau macam tu , saya out dulu ! Bye dan Assalamualaikum ...