:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Kebakaran :(

*Sebelum tu , comel tak dioran . Ehehe*

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo chingu !! Hari ni , saya nak citerkan suatu perkara yang buruk terjadi . Ok , kita akan mulakan cerita ! :) Masa tu kami *dekat sekolah , ada aktiviti kelab*
sedang buat aktiviti yang cikgu suruh . Kawan saya sorang nampak ada asap yang hitam berkepul-kepul di awangan . Cewahh ! Lepastu , kami pun ramai-ramai keluar sekali dengan cikgu . Saya pun mengucap panjang dan sangat terkejut melihat rumah kawan saya terbakar . Saya pun tak tahu sangat tentang cerita ni . Apa yang saya tahu , budak rumah yang terbakar tu , menangis . Dia tahu sebab dia telefon mak dia . That's why dia tahu . Saya pun agak sedih jugak sebab takut kan dia takde tempat tinggal . Itupun , ada kawan saya bagitau . Saya harap sangat dia okey . Okay , saya berharap sangat korang yang tengah baca ni dapat mendoakan kawan saya dan keluarga dia baik-baik saja . Amiin :) :D ;) . Assalamualaikum dan Annyeonghi gaseyo ! :)