:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Segmen : Siapakah Top 5 Bias Saya by Arysha

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo !! Hari ni dan malam ni saya bakal merasmikan satu segmen iaitu Segmen : Siapakah Top 5 Bias Saya by Arysha . Entahlah , tiba-tiba hati tergerak nak buat segmen ni . Tapi untuk pengetahuan awak semua , segmen ni saya buat bertujuan untuk membolehkan saya blogwaking ke blog KPOPPERS yang lain . So , saya harap ada yang join . Bismillahhirrohmanirrohim :)
Syarat-syaratnya seperti berikut :

  1. Follow blog Saya *Wajib*
  2. Follow blog INI *Wajib*
  3. Like fanpage saya --- TEKAN SINI---*Bagi yang tak ada takpe , bagi yang ada wajib*
  4. Follow twitter saya *tak wajib* 
  5. Follow twitter INI *wajib bagi yang ada twitter , yang tak ada tak apa*
Cara-cara untuk join :

  1. Buat satu entri yang bertajuk "Segmen : Siapakah Top 5 Bias Saya  by Arysha"
  2. Letak banner tu dan backlinkkan ke ke entri ni semula .
  3. Tag seorang kpopper *Kalau boleh lebih*
  4. Nyatakan lima bias korang yang paling korang sayang*Kalau kurang takpe*
Senang tak ? Ouh , kalau boleh letaklah sikit bio atau keistimewaan bias korang .  Saya baru saja dapat saja dapat sponsor untuk segmen ni . Ehehe . Hmm , hadiahnya biasa-biasa jee . 
Ouh , segmen ni akan tamat  pada 27.3.2013 . Meh join reramai ye wahai Kpoppers !!
Senarai Hadiah  :   

2X CUSOR NAMA UTK PEMENANG BERTUAH ( Inspirit's Baby )

1X BUTANG TOP UTK PEMENANG BERTUAH ( Inspirit's Baby )
2X TOPUP ( Ari Shawol )



                                                                                                                                                                      Ok , itu saja untuk hadiahnya . Ok tak ? Senarai peserta akan diupdate kemudian selepas segmen ni tamat .  Pemenang akan dipilih melalui Random.Org . Ok , sekian terima kasih .  
P/s : Kalau boleh , Kpopper yang singgah blog saya ni joinlah segmen ni ok ? Thanks bebanyak . Kalau sesape yang sudi join segmen ni , saya akan join segmen korang pula . Just beritahu .  Ouhh , kalau korang perasan hadiah dah dikurangkan kan ? Itu sebab peserta kurang . Segmen ni mungkin akan tamat lebih awal .:) 
      Segmen ni akan tamat pada hari esok !!!

Label: