:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Sedih + Marah

*Gambar ni takde kena-mengena tau dengan entri ni*
Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo . Hari ni saya ada satu pengalaman yang nak diceritakan . *Cehh ! pengalaman konon* 
Erm ,, sebenarnya ni entri untuk malam ni jee . Tadi adik saya betul-betul buat saya marah . >.< Ahh !! Saya rasa macam nak cubit dan cekik dia sampai mati ! >,< Arghh !! Tapi , takpe ..masa tuu tengah marah kan , jadi apa-apa pun boleh cakap dlm hati kan ? So , ni saja . Bye - Bye ! :)