:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Experience Giveaway By Miya & Syara

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo ! Saya join ! :) Every time you cross my mind , I think how lucky I've been , to have you as my SPECIAL FRIEND .
Ni kawan-kawan saya . Saya memang takde kawan baik tapi saya kawan baik dengan semua orang . Biarpun , bila waktu rehat saya selalu rehat sorang tapi bila saya ada masalah kawan saya pasti akan tolong saya . Bila saya tak faham sesuattu soalan dalam pelajaran , kawan pasti akan tolong . Jadi , korang hargailah jasa baik kawan korang dan tolong mereka bila ada masalah . Saling tolong-menolong tau . Ehehe :) ..Saya nak tag ! : Kawan , Kawan , Kawan , Kawan .Itu saja . Semoga yang saya tag dapat join Giveaway ni :) Bye !