:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Segmen : Jom Blogwalking by Arysha

Sila Scroll Ke Bawah Untuk Entri Yang Baru !!!

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo.. Hari ni saya nak buat satu segmen ..Ni pertama kali ,so saya harap ada yang joinlah ye .. Bukan apa , saya tengok ramai yang buat segmen , so saya pun nak buat jugak . Hehe .*Ada ke orang yang nak join*.Senang je , syaratnya . Tak susah .

  1. Follow Blog Ini ( Tak paksa  tapi untuk perkembangan )
  2. Follow twitter saya  ( Bagi yang tak ada tak apa , bagi yang ada wajib tau )
Cara-cara nak join :

  1. Buat satu entry bertajuk "Segmen:Jom Blogwalking by Arysha " dan letakkan banner tu dekat entri korang .
  2. Kalau boleh tag rakan blogger yang lain ( Kalau tak nak pun tak apa )
  3. Linkkan banner tu terus ke entry ni .
  4. Letakkan link entri korang kat ruangan komen .
Kalau boleh joinlah yee . :) Segmen ni tiada tarikh tamat kerana semua blogger boleh join segmen ni bila-bila masa saja . Memberi peluang kepada blogger yang lain untuk join . Mintaklah ramai yang join . Ajaklah rakan blogger yang lain tau .Segmen ni bertujuan untuk memudahkan kita blogwalking ke blog orang lain . Saya pun bolehlah blogwalking ke blog korang semua . Banyak manfaatnya :) Oklah , Bye . :D



------Senarai Peserta------

Label: