:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Segmen : BFF by Arysha *Update*



Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo ! Haa , saya ada pengumuman bagi sesiapa yang join segmen saya . Tarikh akan dipanjangkan lagi . Insyaallah . Saya juga ingin ramai lagi yang join segmen saya kerana saya akan berasa sangat berterima kasih kat korang . Dan hampir dua tahun saya dalam dunia blogging . Sebelum ni , saya memang tak aktif kerana internet kat ruma saya rosak dan tak lama lagi saya nak exam , so bila tarikh ni dipanjangkan , sempatlah saya umumkan pemenangnya . Lagipun , korang tengok hadiah semakin bertambah kan ? Alhamdulillah . Hehe . Saya akan sentias inform korang , apa-apa pun yang jadi . Insyaallah , tarikh akan dilanjutkan sehingga 1 Jun 2013 :) . Sekian , terima kasih :) 



HARAP MAKLUM :)