:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


March :)

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo ...Happy birthday unnie ~~ She's so cute :) HAPPY BIRHTDAY :D . Haa , dah pun masuk bulan 3 kan ?? Dah nak abis dah pun baru nak update . Ehehe . Saya nak ucapkan selamat hari ulangtahun kepada sesape je yang hari jadinya bulan 3 okayh ?? :) Bulan ni ada ujian pulakk ~~Biasalah , nak buat camne kan ?? Dah lumrah Masih tak bersedia lagii rasanya nak ambil ujian . Kadang-kadang hati ni berdebar sangat sebab tahun ni akan menduduki peperiksaan .. Hmm ...Oklah . Banyak sangat yang berlaku bulan 3 ni ..Minggu lepas sekolah saya main bola tampar lepas tu , korang nak tahu apa yang jadi ?? Jadinya ,, kalah . Muahaha !! Kalah babe !! ?? Nak buat camne sekolah yang lawan tu , semuanya hebat . Bukannya calang-calang ..korang tahu tak ..*saya tak main pun*
Saya memang tak minat sukan bola tampar ni ~~ Walaupun kalah , tapi boleh masuk suku akhir tu ..lepas tu baru kalah . Walau apa-apa pun , saya tetap berbangga kat kawan-kawan saya yang main bola tampar ni ..Kelas saya ramai yang main bola tampar ni . So , saya nak ucapkan tahniah kat diorang ~~축하 해요~~ Ehehe , setakat tu je rasanya yang berlaku bulan 3 ni . Oklah , bye !