:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Holidays . :)

Hai and anyeonghaseyo... :) lama jugaklah saya tak buat entry ini disebabkan ade exam . so,tertangguhlah nak buat entry ape sume nie . hehehe...saya sibuk study and macam-macam lagi . Tapi kita kan cuti selama seminggu dapat lah rehat lame sikit kan ? . Haha . memang hebatlah . Tapi janganlah buat perkara yang tak berfaedah pulak kan ? . :) . Hoho .
Kita kenalah dengar cakap mak bapak kita kan . So,saya nak ucapkan selamat bercuti pada semua yang masih bersekolah rendah macam saya . :) ^_^ . Baiklah semua sape-sape yang nak balik kampung tu hati-hatilah yerr ... :D . :) . Bye ! .