:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Lavenda

assalamualaikum..annyeong haseyo...hari nie saya nak mengupdate tentang bunga lavenda..hehe nie pasal kamaruk ngan citer dingin lavendalah nie..hehe saje je gurau..saya saje je update pasal nie...
saya suka sangat ngan bunga nie..sebab diye comel gak..hehehehe..lagipun citer dingin lavenda nie citer kegegemaran saye...saya suka sangat tiap hari jumaat jee..pasti terus mengadap tv..supaya tak lepas tengok citer nie laa..hehe..oklah sampai disini saje okay..byeeeeeee..:D