:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


K-POP

annyeong haseyo dan assalamualaikum hye korang!!lamenyer tak update kan??biasalah sibuk skit. hari nie saya nak citer pasal ahli kumpulan k-pop yang saya paling minat ialah 은혁(Eunhyuk) dan kumpulan yang paling saya minati ialah..소 녀 시 대 (GIRLS GENERATION)슈 퍼 주 니 어 (SUPER JUNIOR)
Eunhyuk
Girls Generation
Super Junior hebat kan? saya minat mereka!mereka adalah kumpulan yang paling saya minat dan ahli kumpulan yang paling saya minat ialah Eunhyuk...ok jumpe lagii nantii...byeee