:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Pemenang!!

hye!!ape khabar!!?? saya sakit mata laa..tu sebabnye kelmarin tak mengupdate..maaf ye..ok lah saya nak citer pasal saya berjaya menjadi pemenang merentas desa..mula2 tu saye rasa macam tak boleh menang jee...tapi berusaha gak..tak sangka saya dapat nombor tigabelas..ahhh memang tak puas hati sket tapi dah nak buat macam mane dah kira untung tu kan??haa..takpelah asalkan dah menang..hore laa sikit..hekhek..
jadi takpelaaa..lain kali saya akn citer pasal sakit saya pula..sakit mata entah ape bende laa yang masuk kat mata aku ni!!!heh bahasa kasar sket sebab tengah marah sekarang nie tau!!tulah pasal!!hehe marah laa punya pasal!!ishhh3 tak baik sabar (padahal dlm hati dah hilang sabar nie!!)ok dah laaa tu byeeeee..keje sekolah yang begitu banyak sampai dah tak boleh nak mengupadate lagi apetah lagi nak msuk tuisyen pulak dahhh..haisshhhh menggangu betullah..okey byeee :)