:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


MERENTAS DESA

hye..!! ape khabar semua???assalamualikum...jawab salam tau..hehe saaje je gurau...:) hari nie saya nak mengupdate sesuatu sebab dah lame tak mengupdate tau!saya nak citer pasal hari merentas desa..nak tau tak sekolah saya je buat..tapi takpe lagi seronok sebab boleh berlari saye pun dah lame tak bersenam nie..hari nie ade latihan je..lusa ni baru ade pertanding sebenar..aduhai,penat jugaklah.. boleh tahan! tapi best sangat2..saye cuma nak citer pasal keseronokan saye je padahal..hehehe...saya ngan kawn2 saye happy sangat..oklah..cukup sampai disini..malas nak membebel panjang2..hehe..byebye..muahhhh...love korank semua...sape2 yng bace entry nie thanks ye...!!!!byeeeeeeee....