:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)



Nota Lama

Gomawo !

Template: Nurul AtiQah
Fully Edited By: Nur Arysha
Header By: Lystra Lily
Others Help: J U  N I  O  R


My Chingu !


Salam Maulidur Rasul

hye(!)apa khabar??? okay petama sekali saya nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL...kita sebagai umat islam mestilah sayang nabi kita kan ? saya pun sayangkan nabi dan cintakan ALLAH...lagipun esok kita akan menyambut maulidur rasul...saya tak tahu kenapa saya suka sanagt maulidur rasul bukan sebab suka cuti..(boleh jugaklaa) tapi yang pentingnya saya suka berarak...hehehe..sebab boleh berselawat..dan macam2 lagi laa..oklah..sampai disini saja k....salam maulidur rasul...bye (!)