:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)



Nota Lama

Gomawo !

Template: Nurul AtiQah
Fully Edited By: Nur Arysha
Header By: Lystra Lily
Others Help: J U  N I  O  R


My Chingu !


Sedih

hye(!)peace!!!......lame dah tak mengupdate ye...rindu tak..???hehe saje je gurau...:) :D okay saya nk citer pasal nasib malang saya selama nie....:( okay sya citerkan k.. semenjak-menjak nie...nasib saya selalu tak baik...rase sedih sangat..kadang2 tu rase macam tak da kawan plak dah..rase sedih sangat..uhukuhukuhuk...macam mane nak terang pada korang semua...tapi rase berat hati nak ingat pasal tu..tapi saya memang sedihlah..k bye (!).