:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


First Giveaway By Arysha

SCROLL KE BAWAH UNTUK ENTRI YANG BARU :) 
MOHON KEPADA PESERTA , JANGAN FOLLOW BLOG INI SEBALIKNYA FOLLOW BLOG BARU SAYA :) 

Hai korang ! Saya nak buat First Giveaway . Harap-harap ramai yang join . Ok , tanpa buang masa , jom tengok syaratnya :) :

Syarat - syarat : 
  1. Follow Semua syarat .
  2. Wajib ada Blog
  3. Warganegara MALAYSIA Sahaja !
Follow Blog Sponsor  :
Like Fan Page :


Klik Iklan :

Like Gambar :

Cara-cara untuk join :
  1. Letakkan banner yang biasa-biasa tu kat entri korang dan linkkan ke entri ni semula .
  2. Tajuk entri "First Giveaway By Arysha"
  3. Tag dua orang blogger dan pastikan diorang tahu .
  4. Lepas siap , letakkan link entri korang dekat kotak komen . TEMPAT LAIN TAKKAN DILAYAN !
Pemilihan Pemenang :

  • Random.Org 
Senarai Hadiah :

  • Topup RM 5 x 2 ( Ezzatie )
  • Cover Photo FB / Page x 3 ( Cik Hawa )
  • Ice Watch x 1 ( Nur Hafiza )
  • Topup RM 5 x 2 ( Kwon Nilly )
  • Header x 3 ( Alyaa )
  • Review untuk 10 pemenang bertuah ( random ) . ( Cik Wieda )
  • Bloglist selama  dua  bulan untuk 10 pemenang bertuah ( random ) . ( Cik Wieda )
  • Cursor Nama x 2 ( Ween )
  • Topup RM 5 x 2 ( Puan Gojes )
  • Header / Banner ( pilih antara Header / Banner )   x 2 (  Nuranis Amar ) 
SENARAI PESERTA *akan diupdate seminggu sekali*
PENCARIAN SPONSOR BARANGAN POS MASIH DIBUKA*Hanya barangan pos*
SPONSOR PUN BOLEH JOIN :3
TARIKH TAMAT : 9 JULAI 2013

Hmm , amacam ? Okay tak ? Haha . Saya tahu kalau syarat banyak sangat . Saya berasa sungguh gembira sebab ini kali pertama saya buat GA . Semoga ramai yang join . Okay , saya ucapkan selamat bersegmen ! :) ^^Insyaalah Sponsor dan syarat akan bertambah :)