:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Minat K-Pop ? -_-


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo semua :) Tadi saya ada update pasal kesedihan saya kan ? Sekarang ni  dah tak dah -_- ^^ Huhu . Lega sebentar bila dah luahkan . Okay , korang nampak tak tajuk tuh ? Nampak kan ? So , sekarang ni nak citer pasal K-Pop . Yang tak minat K-Pop tak payah baca okay . Takut korang marah saya pulak nanti . ^-^  Nak tanya ada sape-sape tak kat sini yang minat K-Pop . Pasti ada . Nak tahu tak ? Kat kelas saya  punyalah banyak Kpoppers . Act , diorang bukanlah Kpoppers sebenar tapi diorang ada kenal Eunhyuk*Yang kat atas tu . Hensem tak ? Hehe*  pastu Min Ho ( SHINee ) . Pasti kenal kan ?  Pelakon To The Beautiful You tu . Heroin diyer pulak Sulli  F(x)  . Ha , satu lagi kenal kumpulan F(x) . Alaa , sape yang pergi GDA ?  Golden Disk Awards tuh . Kalau korang pergi mesti tahu kan .  Saya pulak tak kesampaian nak pergi . Huwaaa ...Takde duit maaa ..Ada tak yang nak belanja tiket ke konsert TVXQ tak ataupun ke konsert G-Dragon kerr . Huwaa , pasti takde . Heh ! Kalau dapat tiket free pun apa gunanya . Dah laa tahun ni UPSR ada ke  masa  nak sibuk pasal K-Pop . Aikk ? Dah samapi sini  dah . Okay , berbalik pada Sulli . Siapa kenal . Okeh , tak kenal takpe . Tapi yang pastinya korang mestilah kenal Min Ho kan ? Min Ho hensem jugakk tapi Taemin lagi hensem . Ehemmm ! :) Kepada yang minat Jonghyun tuu jangan marah ehh kalau saya kat macam ni . Bagi saya , Jonghyun tuu gedik sikit . Bajet hensem . Muahehe . Sedap mulut ko Arysha mengata kat orang  . Hehe . Tu pendapat saya ajee . Jangan marah yeee Shawol ! :D  Haha , Act entri untuk kepuasan saya saja bercerita pasal K-Pop . Jadi , kepada yang membaca jangan pedulikan saya dah sampai tahap yang dah tak betul ni okay ? Muahahaha . Okay , sekarang ni nak bercerita pasal B.A.P pulakk . One Shot ! Wooo ! Siapa kenal B.A.P ? Angkat tangan ! Woohooo ! Memang hensemlah Daehyun dengan Zelo . Melting ! ^^
Heh . Takpe-2 nanti saya tunjuk gambar diorang okeh ? Okeh , sekarang beralih pada topik yang baru nak tak ? Nak cakap pasal artis apa pulak ? Big Bang ? Saya minatlaa jugak . Sikit-2 . Tak banyak . Hehe . :D Malas dah nak menaip ni .  Kalau nak tanya pasal K-Pop boleh jee . Tapi , kalau saya tak boleh jawab korang cari sendiri kat Google . Muahehe . Byee ! Okay , jom tengok gambar pulak ^^ ^-^

Nilah Sulli . Haha . Cute tak ? Bagi saya  nampak cute sangat . :D 


Nilah B.A.P . Tapi rasanya gambar ni tak menyeluruh . Hehe . Nanti , pandai-pandaila korang search sendiri kat Google . Muahehe . Ingat ! Zelo and Daehyun are mine ! :D


Ni gambar G-Dragon yang MV Crayon punya kan ? Tapi takpelaa , takkan takde orang yang tak kenal kott . Mustahillah . Mustahil ke ? ^-^

Oklah , byeee .  Love You !!!