:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Simple Giveaway


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo ! Haaa , join Giveaway ..Mujur jugak ada yang ajak join ..Hehe . Hadiah pun menarik jugak . :)  Thanks kepada yang ajak . :D 
Saya nak ceritakan apa kelebihan blog saya . Ehemm . Ok , pertama sekali , mungkin blog saya ni laju kot . Sederhanalaa . Dikira kelebihan jugaklah tu kan ? Hehe ^^ . Bagi saya , blog saya cantik . *Jangan muntah* . Hmm , saya rasa blog saya ni disukai oleh para blogger kpoppers punya . Haha ^_^.  Trafik sentiasa meningkaat . Blog saya pun dah ada widget follower . Tapi ada orag kata yang followers widget tak boleh guna .  Dari segi colour blog , warna pun okey , sebab warna biru kan ? Warna biru menenangkan . Hehe ^_^ . Hmm , saya rasa dah takde kott . Sikit jee , kelebihan blog saya ni . Saya ni kan blogger yang tak famous , jadi itu  bermakna blog saya ni takde banyak kelebihan kan ? Biasa jee , saya juga berharap korang sentiasa meyokong saya tau dan follow blog saya ni . Hehe . *Promotelah pulakk* . 

Saya rasa , saya dah citer apa yang istimewanya blog saya ni . Haha ^^ Istimewalah sangat . :) Oklah , sampai disini sajalah . *_* Byee .