:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Segmen : Bloglist March 2013

Asslamualaikum dan Annyeonghaseyo !
Sebelum saya memulakan entri ini , saya ingin mengucapkan terima kasih kepada tuan blog segemen ni kerana tuan blog sudi mengajak saya untuk join segmen ni . Saya jug ingin minta maaf kepada tuan blog atau sesiapapun yang ajak saya untuk  join korang punya Giveaway atau Segmen . Saya minta maaf kalau saya tak join . Bukannya , saya tak nak join tapi masa tu , tak kena dengan mood saya . Masa tuu , masa saya demam atau dlm masalh . Hehe ^^ Jadi , harap maklum .
  
Saya nak promote sikit . Hihi . Korang yang belum join , jom join ramai-ramai okay ? Jomlah join , tak rugi pun kalau korang join . Kepada korang yang baca entri ni , joinlah kalau berminat okay ? Kasihan tau tuan blog nanti . Hehe . Saja jee tuu . Mana-mana pihak tolong maaafkan saya kalau salah okay . Mangsa tag : 
Ok , saya sudah penuhi semua syarat . Haii , kadang-kadang tuu ada jugaklah terfikir apa akan jadi eh dengan result UPSR saya ? Kalau tak dapat 5A memang kecewa besar . Tapi , mak saya kata kalau kita dah belajar bersunggu-sungguh tapi kita jenis lambat nak buat macam mana kan ? Kalau tak boleh 5A , saya  akan target 4A 1B . Hmm , korang doakan saya supaya boleh 5A k ? Saya pula akan usaha dengan sungguh-sungguh  . Insyaallah . :) ^^ . Byee . Jumpa lagi . :D