:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Pencarian Sponsor Untuk Segmen Saya !!!!

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo ~~Hah ! Korang nampak tajuk untuk entri kali ni ? Haa , saya nak mencari sponsor untuk segmen saya ni . Saya dah ada perancangan . Saya tak mahu ambil sponsor yang ramai sangat . Mungkin , saya akan pilih jee hadiah mana yang sesuai . Sebenarnya , tajuk segmen saya ialah " Segmen : Idola Saya " Haha , tajuknya nampak macam tak okey kan ? Okey , saya beritahu maksud tajuk tuu . Tajuk tuu maksudnya pasal artis yang korang suka . Macam tuu jee . Kalau korang ada cadangan untuk tajuk yang lebih nampak macam okey sikit , silalah komen yee ! Kalau ada yang nak sponsor , sila PM saya di Facebook yee .. Ni link dia ----Facebook Saya---- . Nanti korang bagitau yang korang nak sponsor apa , syarat yang korang nak letak . Nanti , contohnya , bila saya umumkan pemenang nya , saya nak contact kat mana . Macam , seorang pemenang tuu boleh hubungi anda untuk urusan penyerahan hadiah . Macam tulah , bukan main payah lagi nak katakannya Haha :) Oklah , byee .