:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Pergi Berkhemah

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo ! Dah lama betul kan tak update ? Takde idea nak update apa . So , tak bolehlah nak update . Korang rasa patut tak saya tukar skin yang baru ? Hmm , dah lama pakai yang ni punya . Hmm , apa-apa pun saya nak citer pasal benda lain . Pada minggu lepas yang lalu , saya ada pergi berkhemah . Seronok tak seronok , saya pun tak tahu . Tak tahu nak pilih yang mana satu . Gambar yang kat atas tu , Puter Islam menang . Yahooo !!! Puteri Islam menang ! Saya sangat gembira . Tu kawan baik saya . Lebih kurang camtula .
Bukan Puteri Islam saja yang menang , Pandu Puteri Tunas pun menang jugak . Saingan sengit memang ada . Apa-apa pun , perkhemahan kat Teluk Ketapang memang best . Melalui perkhemahan ni jugak , saya boleh kenal sifat sebenar kawan-kawan saya yang berada dalam kesusahan . Ada yang pentingkan diri sendiri ada jugak yang prihatin tentang kawannya . Dua-dua ada . Kalau camtu , saya pergi dululah . Dah takde idea dah nak taip  apa . Hehe  .

P/S : Korang joinlah segmen say tu k ? Sokong saya okay ? Thanks . !