:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Pergi Berkhemah

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo ! :) Haii , macam dah lama jee tak update blog kan ? Hmm , lagipun kalau main blog pun tak tahu nak pegi blog org lain kan ? Entri kali ni biasa-biasa jee . Dua hari yang lepas , saya pergi khemah sempena Unit-unit beruniform tahunan . Erm , dah tak ingat tajuk penuh dia . Hehe ^^ Aktiviti kat sana memang best tapi meletihkanlah jugak . Lagipun , banyak cabaran yang kena dihadapi macam hujan dan macam - macam lagi tapi alhamdulillah saya dan kawan-kawan yang juga menyertai dapat melaluinya dengan baik . Kalau korang nak blogwalking ke apa kan , apa kata korang pergi ke blog ni bolehlah korang follow blog ni kay ? -----http://alinalelf.blogspot.com/----- . Blog dia nampak comel jugak . Hehe *Blog kedua saya jee , puji blog sendiri jee *
Oklah , kalau macam tuu , byee . :) Haha . Simple jee :D