:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Exam dah dekat ....

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo ! Haa , korang nampak tajuk tuu ? Hmm , dah bosan kan dengan Exam jee . Apa-apa pun , saya takde apa nak update :) Apa-apa pun , tak lama lagi saya pun nak exam . Entri ni pendek jee supaya senang korang baca . Hehe . Perhatian kepada peserta yang join segmen : BFF tu k . Ada sponsor baru tuu . Jadi , sila like fanpage dan syarat yang baru . Ok ? Lakukannya , kalau korang nak memang hadiah . :) Itu saja , saya harap ramai yang join . Kalau peserta masi kurang , saya akan lanjutkan lagi segmen ni . Ok . Insyaallah , saya akan bincang dengan para sponsor :)