:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Review : Kuroshitsuji @ Black Butler Chapter 75

This is new chapter of Kurohitsuji . Ouh , saya cuba nak menaip dlm English . Tapi agak kekok ..Ehehe . Ok , Ini chapter yang yang 75 . Just review it :) Ouh , namapak macam hebat jee . Ni hari sebelum kejohanan kriket ..Ok , kita yang seterusnya .. This elegant style ..Haha *cakap inggeris konon* . Eat Plenty ok !! Makan banyak-banyak supaya nanti mudah gemuk !! Muahaha .
Haha , Its funny to me . :) They are so cute ..I really fall in love with Kuroshitsuji ..Thanks to Lystra Lily .. I wll continue this entry tomorrow ..Hehe ..Still not finish yet ..( I'm sorry if I have grammar mistakes ..Well , I'm just ordinary girl . I'm so sorry ..:) Assalamualaikum ..