:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


2nd Segmen by Ari Shawol


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo .. Ok , saya nak join satu segmen ni , Kepada yang nak join sila klik banner tu yaa .. Ok , kita straight to the point ..Pilihan artis saya mestilah Super Junior . Well , saya kan seorang Kpopper . Hehe .

*Comel nya diorang nii , macam nak jerit je*
Ok , sorilah bukannya takde gambar Super Junior , tapi malas nak letak banyak-banyak . Ok , bio pasal SJ ni ..Maafla , bukannya tak tahu tapi saya pun dah tak ingat . Kalau pasal Eunhyuk mungkin ingatlah kott . :) Muahahaha . Jangan marah . Agensi SJ ni , SM Entertainment . Start debut tuu , rasanya 2005 . Super Junior dikira seniorlah kot dan EXO barulah junior . Hehe , dan ahli-ahli pun cute . Ahli Super Junior semuanya hensem -hensem .Ehem =-= . Sebab kenapa saya minat Supe Junior . Ahli-ahlinya cute terutamanya Eunhyuk . Suara-suara diorang pun best . Semuanya mantap !! Lagu-lagu pun best , Setakat saya minat K-Pop saya tak pernak lagi , tak suka lagu Super Junior . Ok , tu saja sebabnya . Ok , mula-mula saya minat SJ ni , masa lagu Mr.Simple . Mula-mula dengar tu terus tertarik .. Saya betul-betul nak berterima kasih kat sepupu saya yang kenalkan lagu ni pada saya . Kebetulan pulak , kawan kat sekolah saya pun sama kelas pulak tu , minat SJ jugak .. Hehe , kira satu kepala lah kan ? Bagus -bagus . Pastu , saya pun start dengar lagu Sorry , Sorry , Bonamana , No Other , Don't Don't , Super Man , A-Cha dan banyak lagi . Yang terbaru adalah Sexy , Free & Single , Spy . Masa saya minat tu rasanya 2011 kot . Saya ada satu perangai yang mungkin macam like crazy sikit ~~ Saya suka sangat menjerit kalau tengok show Super Junior atau yang artis KPOP yang lain . Kalau mak saya tegur , saya pun diam . Pastu , saya buat balik ~~ Haha .. Dah kurang siuman dah akott .. Mujurlah , diberi kesempatan ambil peperiksaan UPSR lagi .. Kat skolah saya pun ada jugak yang minat KPOP , tapi bukan ELF ~~ Kiss Me !! *Peminat UKISS* . Selalu gaduh antara Super Junior atau Ukiss . Saya pun ada kan minat SHINee , tapi diorang tak minat SHINee . Kasihan3 Dahlah lagu baru diorang awesome gilerr .. Saya sukakan Dream Girl .Saya suka bila Taemin dan Minho yang nyanyi . Ehehe ,, nampak cool giler . Jonghyun , Key dan Onew pun okey ok jugak ~~ Aik , dah sampai mana dah aku mengarut nii ~ Super Junior punya dah jadi SHINee pulak ! Ishh3 . Okk , dah habis .. *Dah tak nak merapu dah , makin teruk nanti* Oklah , Bye . Annyeonghi gaseyo !! . Ok , saya nak tag : Chingu , Chingu . Ok , sebelum tu , bagi yang sesape minat SJ tu .. Silalah cuci mata dengan gambar ni tau .,. Ehehe..




*Comelnya ,   ,, ehehehe ... Cutenya diorang ahaha* 
Macam nilah bias saya .. Comelnya .. Oklah , bye ..