:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Aku Gilakan Anime :)

Assalamualaikum , Annyeonghaseyo dan konichiwa . Sebenarnya entri ni saje-je . Takde ada apa-apa pun . Just for fun . Hehe . Saya tak tahu kenapa saya boleh meminati Anime sesangat . Saya suka hampir kesemua Anime yang datang dari Jepun . いばらの王 Cerita ni paling yang saya suka . Tapi mula-mula saya minat bukan sebab cerita ni , saya mula dengan Detective Conan. :) Saya seorang blogger yang KPOPPERS dan *Hmmm , macam mana panggilan untuk orang yang minat Anime dan Manga yeee * 
. Tapi apa-apa pun , minat mendalam saya pada sihir *Bukan sihir yang bertentangan dengan Islam tapi sihir dalam Anime . :) . Saya gilakan ANIME ! Hehe . Itulah diri saya . Minat saya . :D Ok, Bye :) sayonara !