:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Kasihan :-(

Hai dan assalamualaikum semua . Hari ni nak citer pasal tajuk ape erkk ?? nak tahu tak kat sekolah saya ade gerai makanan , nama pemilik gerai tersebut mak Jah panggilan orang sahaja . tulah kesian sangat kat dia sebab dia tak boleh jual kat sekolah saya lagii ... kasihan dia dahlah penat-penat buat makanan tapi takde yang beli .
Hehe , takde niat pun nak letak gambar ni . Tapi terpaksa sebab nampak cute dan malas nak carik gambar lain , walaupun tengah bersedih sekarang ni . Okelah , berbalik pada tajuk kita ,parasaan saya sekarang ni sedih sangat tau . Harap-harap gerai mak Jah boleh berniaga lagi . Amin . :) okelah bye semua .