:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Pencarian Sponsor ! :)



Assalamualaikumdan Annyeonghaseyo ! Hai korang ? Sihat semua ? Alhamdulilah kalau korang sihat . Hehe . Sekarang dah nak raya kan ? Raya ? Bukan  Hari Raya AidilFitri tapi yang lain . Pilihan Raya Umum yang ke - 13 . Muahaha . Hehe :) Ok ! Berbalik pada tajuk , ada sesiapa yang nak sponsor tak ? Kali nak buat GA pulak -_- . Mesti korang pelik kan sebab banyak sangat contest yang dianjurkan oleh saya .Hmm , takpe-2 Baiklah , sekarang kita nak tanya sesiapa nak sponsor tak GA ni ? Apa-apa saja yang korang mampu . :) Ok , apa-apa saja yang korang suka . Hehe . Barangan blog ke barangan pos ke , ikut suka hati korang laa . :) Nanti kalau ada yang nak sponsor sila PM saya di FB okay ? Yang takde FB boleh komen di kotak Komen SAHAJA !

Link FB Saya : Arysha 's FB

Nanti , korang sertakan ni sekali okay ? 

Nama  :
Link Facebook :
Link Blog :
Link Twitter : 
Barang yang ingin disponsor : 
Untuk berapa pemenang :
Syarat yang ingin diletak  :


Hehe , saya harap ramai yang nak sponsor . Sponsor apa-apa pun boleh .   Sponsor ikut kemampuan awak semua jelah . Hehe . Yang penting , korang sudi tolong Cik Arysha  ni :) Muahehe :D  Harap ramai yang nak sponsor .  Saya harap syarat yang korang letak tu bersesuaianlah dengan apa yang korang sponsor . Jangan sponsor satu jee tapi syarat punyalah banyak ! :) Hehe . Harap-2 bersesuaian sebab takut nanti takde orang yang join pulak . :D Byee ! :D