:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Hari Yang Paling Teruk

Assalamualaikum semua . Hari ni hari yang paling teruk . Sebab apa ? Sebab hari ni saya sakit perut yang teramat dan terpaksa berulang -alik ke tandas . Sampai kaki dah lenguh . Aduhai ... nak buat macam mana , dah nasib ... saya memang dah tak tahan . Hanya Allah saja yang tahu bagaimana sakitnya ... Sekarang ni , bolehlah tahan . Dah berkurang dah tapi tadi memang tak tahan sangat-sangat . Entah makanan apa yang saya makan sampai sakit perut macam gini .
Alhamdulilah , sekarang sakit tu dah tak ada lagi .Syukur sangat-sangat . Oklah , setakat ini sahaja cerita saya , babai !!