:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Saya Suka Buku Komik

Magis Manis Coklat by Mizuho Rino
Asslamualaikum semua . Gambar yang kat atas tu sebenarnya diantara buku komik yang saya ada . Tulah buku komik kegegemaran saya . Sebenarnya ada banyak lagi . Tapi saya cuma tunjukkan sebahagian saja . Hehe ^_^ Semua buku komik saya datangnya dari Gempak Starz . Saya peminat Gempak Starz . Buku-buku dia yang menarik .
Buku ini yang paling saya suka diantara buku yang lain .Iaitu Serpihan Musim Panas by Shinobu Amano . Keistimewaan dia buku ni sedih . Ianya cerita pasal seorang perempuan yang datang dari Tokyo melawat atuknya yang sakit di kampung . Masa tu musim panas tau . Akhirnya , dia jumpa seorang lelaki yang juga sakit dirawat di hospital yang sama dengan atuknya . Hayatilah kisah selanjutnya . Dah penat dah saya manaip ni . Oklah , babai !!