:: Arysha 's Blog ::
The Princess

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Welcome to my blog . Do follow . :) I'm sorry if I do many mistakes :) I'm kpopper and please be respect me . :D


Tagboard!

Kalau nak exchange link , sila inform saya di Cbox . Mohon , tiada perkataan yang boleh megguris hati saya dan orang lain . Jika ada pertanyaan sila tanya melalui Cbox :) Jangan Follow Blog INI !!
Jom Klik ! :)

My Tweets :)





My Chingu !


Ujian :)

안녕하세요 dan Assalamualikum .. 원한, 학교는 시험도 : ( !! Haha , saya tulis saje2 je tuuu ... Baru je habis ujian .. dah datang satu lagi ujian tak habis2 ... penatlah ... lusa ni pulak ujian sekali lagi .. tapi nak buat macam mana .. saya sebagai calon UPSR .. kena buat ujian ni jugak .. Hukhuk .. :'( tapi tak mengapa saya akan terus belajar sampai jadi pandai .. Saya nak 5A !! OK , setakat ni saja .... BYE .. Kena study :)